Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Juro odpudzovace na gmail.com
Pátek Říjen 29 15:08:11 CEST 2021

Pekný deň prajem

Naposledy  som už trval, že to chcem vyriešiť. že sme si už písali asi
5x.  Tak  mi možno človek, no možno je to fakt len stroj poradil že sa
mám  zaregistrovať  na  alibabe  a že tak zadám že som firma. Že sa to
automaticky prepojí z aliexpress. No ani to nepomohlo -)))
že to je jedna spoločnosť -)

https://s.click.aliexpress.com/e/_A2kgRx  - OnLine človek Aliexpress

Niekedy  mám  dojem,  že  aj  keď  to píše, že ako človek, že to je len
stroj, lebo reakcie na určité frázy sa stále zopakujú.
No ako zistím či človek či stroj ? Ak je to inteligentný stroj na odpovede ?
Juro