Zpozdovaci rele se zalohovanym napajenim

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Říjen 22 16:30:43 CEST 2021

Dobrý den

Mám na starost čtyři diesely od 30 do 500 kVA. Dva starší z nich měly
také ve svém rozvaděči reléové automatiky, které hlídaly stav sítě,
zajišťovaly zpoždění startu po ztrátě sítě, čekání po návratu sítě i
zpoždění na dochlazení stroje. Taky už stály za málo, takže byly
kompletně nahrazeny InteliLite AMF 25 od ComApu. Novější jimi jsou
řízeny od začátku. Než bastlit něco z "obecného" PLC, tak tohle je
vlastně taky PLC, ale pro tuhle aplikaci odladěné a v mnoha kusech
ověřené. Za léta s ním nebyl jediný problém.

Zeman