Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Říjen 22 13:05:29 CEST 2021

Mam aj fotku spred 2 rokov, pre predstavu, o com sa bavime :)
Inac, vtedy prave zateplovali internaty, tak dnes budova hadam vyzera lepsie.

https://photos.app.goo.gl/WBgf9tAcG7ueBVxr9

miro

pi 22. 10. 2021 o 12:49 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):