Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:41:25 CEST 2021

Dejte je klidně na plocho stejně když je v zimě hnusně, tak je jedno kam
panel směřuje vyrabí vždy to samé,
a při větší svitů budete ztrácet, ale to lze řešit větším počtem
panelů... Ale vzhledem k větru třeba co je dnes
bych se celkem bál je dávat na "kolmo" bez pořádného uchycení....

Jsem windsurfař a vím co ve velkém větru dokáže jen pár metru plachty
jakou to má sílů......

Zdeněk Aster