Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Čtvrtek Říjen 21 15:37:42 CEST 2021

Původní idea byla, aby ty panely dodaly pokud možno co největší výkon v
zimě, kdy běží TČ s tím, že v létě budou mít sice blbý směr, ale že v
létě stejně tu energii nevyužiju. Jenže asi se něco mění a výkup energie
funguje za aspoň trochu rozumných podmínek, takže možná není od věci
nechat to přes léto cpát co nejvíc energie do sítě a přes zimu si to
vybírat. Tím by se montáž panelů podstatně zjednodušila. Doma to mám
jednodušší než u přítelkyně - šikmá střecha orientovaná na jih. Tady o
těch solárech taky uvažuju.

Anděl