Zpozdovaci rele se zalohovanym napajenim

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 22 11:18:48 CEST 2021

On Sun, 17 Oct 2021, jurp wrote:

> No a proc to rele nenapajet z baterie DA?
> Ja bych treba sahnul po tomhle:
> https://www.schrack.cz/eshop/rizeni-ovladani-a-regulace/paticove-casove-merici-hlidaci-rele-a-rele-do-plosnych-spoju/casova-rele/casova-rele-serie-zr5/casove-rele-multifunkcni-12-240vac-dc-1p-zr5mf011.html
>
> Napajeni 12V ze startovaci baterky - prubnout zda se neresetne pri
> startovacim
> poklesu (je tam odolnost jen -10% Unap).
> Ale to pripadne poresi jedna Schotky+vetsi elyt.
> Vstupni hlidane napeti 230VAC oddelit "uzkym" rele (napr. Finder rady 34) a
> [...]

Dobry den

dival jsem se na to, napajeni 12V je dobre, ale do instalace DA zasahovat
nebudeme, dala by se extra baterka se zdrojem.

Akorat mi asi uplne nevyhovuji ty funkce. Ja bych potreboval neco
co prodlouzi startovaci impuls o nejake minuty (to neni problem
to umi kazde casove rele) ale pak tam jeste potrebuji po ukonceni
prodlouzeneho impulsu vlozit cas kdy to na impuls reagovat nebude,
neco jako tvrdou mezeru. A to uz je problem, dival jsem se i na
jina rele a tohle uz je prilis.

Radit dve rele za sebe - jedno na OFF delay a za nej ON delay
mi nevyhovuje, protoze to mi zpozdi i ten prvni nabeh ktery
bych chtel okamzite.

Zacinam mit pocit ze to bude asi chtit nejake PLC zalohovatelne
12V AKU.