Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 18:46:01 CEST 2021

Ahoj Dodo,

nepamatam, to uz bolo davno...

Tie vypocty, co tu presli, su ok. Priklanam sa k vyssiemu Cx pre
nezakrytu parabolu. Zakryte paraboly som na bytovkach/domoch nevidel
hadam ani v jedinom pripade. Profesionalne riesenia na stoziaroch to
samozrejme pouzivaju. A ano, ked vyjde sila na parabolu v ekvivalente
900kg, treba este uvazovat paku pri uchyteni, takze ten cca 2-nasobok
moze byt ok.

miro

št 21. 10. 2021 o 14:15 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):