Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Čtvrtek Říjen 21 14:39:28 CEST 2021

Přítelkyně má na střeše parabolu na internet, průměr možná přes půl
metru (?) a má to na velké betonové dlaždici (0,5x0,5mx5cm), která na
střeše jen leží. Nevím, jak v tomhle větru, ale zatím jí to tam
vydrželo. Ale co si pamatuju ještě z mechaniky z průmyslovky, říkali že
se počítá 100 kg/m2. Ale nevím, pro jakou rychlost větru.

Anděl