Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 13:24:41 CEST 2021

Resil jsem to (vetrana plocha drevena strecha s plastovou svarovanou
folii), prakticky jedine, co mi nabidli, byla hlinikova konstrukce
zatizena betonovymi obrubniky nebo co to bylo. Celkova hmotnost byla
vyssi stovky kilo, neproslo to statikou (nechal jsem si delat vypocet).
Ptal jsem se i na jine moznosti, prisroubovat apod, jenze protoze jsou
tam proste late, tak nic neunesou, navic je to zasah do te folie. Jeste
by se teoreticky dalo neco polozit nad obe pozednice a mezi to do luftu
povesit nejakou konstrukci, ale to znelo tak silene/velce/skarede/draze,
ze jsem to proste musel opustit.

J.