Linuxové jádro a distribuce - bylo problém s uploadem do ESP8266

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 21 05:12:52 CEST 2021

Malá, skoro nesouvisející, poznámka.

Dneska jsem na linuxcnc.org narazil na informaci, které se mi skoro
nechtělo věřit. Ale pokud je pravdivá, tak je třeba si to pohlídat
Borec tam psal, že podle jeho měření dává stejné real-time Linuxové
jádro na stejném HW různý jitter latence, z závislosti na použité
distribuci.
Konkrétně tam měl myslím ArchLinux s jitterem 28us, Mint 35us a Debian 65us.
To jsou pro CNC, robotiku atd. už opravdu celkem zásadní rozdíly.

Asi to budu muset někdy vyzkoušet sám. A podle výsledku se pak podle
toho zařídit.
Takže nejen kernel je ten, kdo umí nadělat problémy.

PL