Re: Linuxové jádro a distribuce - bylo problém s uploadem do ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 21 08:01:31 CEST 2021

Otázka je, jestli ten kernel byl použit nějaký vanilkový pro všechny
distribuce stejný  a nebo distribuční. Protože každá distribuce si
provádí svůj patch set vanilky - tj stejné číslo verze u dvou distribucí
naprosto neznamená, že je to totožný kernel.

To se mi zdá pravděpodobnější vysvětlení než zbytek binárek ležící nad
kernelem.

Petr