GPRS a Thingspeak 301 error, vyreseno

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Říjen 20 19:35:03 CEST 2021

Dobry den

je to tak.

82.150.181.165 je ip meho serveru, na kterem to testuji (prijem a i
vysilani packet senderem)

Tam problem nebyl (jen chyba kopirovani do hwlistu)

V cem byl zakopany pes: chybela tam subdomena api, tedy spravny hostname
je api.thingspeak.com. Pak to funguje.

Me to vubec nedoslo, nebot bez api to fungovalo pres ethernet. Asi
psychicka slepota :-)

Diky i Alesovi za tip.

Libor