GPRS a Thingspeak 301 error, vyreseno

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 21 20:48:33 CEST 2021

Dobrý den,

adresa api.thingspeak.com se nějakým způsobem dost často mění (zápis v
DNS). Takže když tam zadáš pevnou ip, tak to chvíli funguje, chvíli
nefunguje, a potom zase funguje. Zpočátku, když jsem začal TS používat
to fungovalo třeba rok bez problému, ale v posledních několika letech se
ta IP mění každou chvíli. A v poslední době se už snažím TS vyhnout.
Free verze je dost omezená, to co jsem tam měl (asi 6 kanálů) sice
funguje, ale nedá se upravovat.

http://xanadu.khnet.info/thingspeak/becvary/becvary.php

S pozdravem,

--