GPRS a Thingspeak 301 error

Středa Říjen 20 15:54:54 CEST 2021

Moc tohle vlakno nesleduju, ale dovolil bych si podotknout, ze tohle by mohl byt ten
problem.

Pole Host uvnitr packetu by melo byt "slovni" oznaceni. Packet se posle serveru a
ten podle toho Host usoudi, ktery pripadny virtual host to vyresi, protoze na
stejnem IP jich muze cihat hromada. A nemusi to byt ani cilovy server, muze to byt
proste cokoli, uco je ochotno prijmout paket na 80 a zabyvat se jim. IP serveru
naprosto nemusi souviset s Host. (to se mimochodem skvele hodi k testovacimu provozu
serveru, postavim si ho na jinem IP a pres lokalni nastaveni dns treba v hosts si
tam presmeruju provoz z testovaciho klienta, pricemz v paketech i v odkazech uvnitr
html bude vsechno jako dosud)

Navic, zminene IP vubec nevypada na thingspeak, podle dns je nekde u nej.cz na
Morave, takze tam si ten forward predstavit umim snadno. Nebo to bylo copypastnute z
nejakeho testovaciho poslani na vlastni server?

IP Address	Country	Region	City
82.150.181.165	Czechia 	Moravskoslezsky kraj	Ostrava
ISP	Organization	Latitude	Longitude
Nej.cz s.r.o.	Not Available 	49.8346	18.2820

Naopak zaznamy pro thingspeak jsou:

Name:    api.thingspeak.com
Addresses:  3.213.58.187
          3.224.210.136