RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 17 17:30:15 CEST 2021

Po prestehovani (cca mesic a pul) se mi jeste nepovedlo dostat od Zasilkovny
balicek do zboxu pred barakem. Velmi casto ve vyctu dostupnych pobocek chybi
uplne, a pokud tam nahodou je tak to stejne auticko vyklopi na pobocce s
oteviraci dobou 13-16h (coz je presne duvod proc to nenechavam posilat tam,
ale na zbox :D :D

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: kral.j na centrum.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 17. 10. 2021 9:57:54
Předmět: RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)
"Padlo tady, že Zásilkovna kašle na reklamace. Musím se jich trochu zastat.
Zásilkovnu využívám (ale není to příliš velký počet položek) a mám v
dochůzkové vzdálenosti dvě pobočky. Před nedávnem nově naistalovali box,
který mám dokonce v dohledové vzdálenosti. Při první příležitosti jsem se
rozhodl to vyzkoušet. Jenže jsem netušil, že k vyzvednutí z boxu je potřeba
chytrý telefon který nemám a mít nechci. Stačil jeden telefonát z blbého
telefonu a druhý den už to bylo tam, kde jsem si to domluvil.
Král