Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 17 17:40:02 CEST 2021

Ja zatim resil u Zasilkovny akorat zcela jasne pripady kdy se zasilka
ztratila a v systemu to bylo dohledatelne.
Reklamovat to lze vyhradne pomoci weboveho formulare. Je nutne dodat mimo
jine faktury dokladujici co zakaznikovi bylo fakturovano, a zaroven faktury
prokazujici nakoupeni zbozi a jeho hodnotu. Pak dorazi email z automatu a
tyden, dva, tri se nic nedeje. Pak napisete svemu obchodnimu pridelenci co
se jako deje, nacez Vam dorazi z reklamacniho oddeleni pozadavek na dolozeni
faktur, nakupnich dokladu, ... .

Pak se tyden, dva nic nedeje a kdyz hodne prudite tak se vam dostane omluvy
a slibu ze to predaji pracovnikovi reklamacniho oddeleni a ten to vyresi.
Nacez z reklamacniho dorazi email pozadujici dolozeni faktur, nakupnich
dokladu ....

Kdyz se clovek zacne vysirat na jejich facebooku tak dorazi omluva a dalsi
mail viz vyse.

Posledni zasilku jsme takto resili 6 tydnu nez to konecne predali na
financni a tam si po tydnu "pouze" vyzadali fakturu kterou teda maji
proplatit. Podotykam ze veskere doklady dostali nahranim do jejich
elektronickeho formulare ....

V zasade me na tom nejvis prudit to ze tenhle opruz je nutne podstoupit i u
zasilek co stoji petikilo. Pochopil bych ze chteji dokladovat ze ztratili
pocitac za desitku, ale par drobnosti za 500? Jen ten cas jejich pracovniku
kteri se tom "venovali" stoji firmu vic nez skodni hodnota.

O tom jaky opruz je dohledavat faktury kdyz je v balicku 60 ruznych polozek,
kazda za dvacku ... ani nemluve. Az mi neco ztrati priste tak jim budu
zrejme fakturovat i cas pracovnika co jim to bude dohledavat.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------