CCCP - RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pátek Říjen 15 19:55:53 CEST 2021

Na to mam taky pribeh.

V roce 1984 jsem byl na vymennem pobytu v Tbilisi - Gruzie. Kolega z Karvine mel u jineho radioamatera v Moskve odlozene krystaly do vysilacky ( v te dobe velka vzacnost) a potreboval je nejak dostat do CSSR.
Takze na KV to domluvil tak, ze kolega z Moskvy dal balicek pruvodcimu ve vlaku Moskva Tbilisi a ja vedel ktery den, ktery vlak, ktery pruvodci to bude mit.
Takze jsem v Tbilisi balicek vyzvednul a dovezl do Karvine. A to jsem z Tbilisi jel vlakem pres Moskvu.

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: Friday, October 15, 2021 7:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Zdravim,

pripomelo mi: to jsem tak kdysi pracoval v CSAD a tam jsem zaslech termin 'kabelova posta'.
A ze je rychla a spolehliva.
Nevedewl jsem wocogo - jsem si predstavoval snad neco jako podmorsky telegraf ... nebo co.
Az mi jednou ukazali klasicke karovane kabely, at to zavezu na autobusove nadrazi a dam ridici autobusu.
Okamzite jsem pochopil o jaky hi-tech technologii se jedna

:-D

  Sam