Battery management do zariadenia

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 17 11:43:40 CEST 2021

Zdravim osadenstvo,

aby sme sa trochu dostali od krcmovych tem aj k technickym temam, rad by
som sa spytal ohladom battery management pre niekolko clankov. Mam vo
vyhlade uz niekolko sukromnych projektov, kde by som vyuzil napajanie z
baterie. Z praktickych dovodov asi Li-xx typ, 3 alebo 4 clanky do serie.
Vystupny prud v rade 100mA ... 3-4 A, podla aplikacie. Vstupne napajanie
by bolo but z adaptera 12V, alebo USB-C nabijacky ku pocitacu, v tom
pripade 12/19V.

Nasiel som napriklad https://www.ti.com/lit/ds/symlink/bq25703a.pdf

Pouziva ho, alebo nieco podobne niekto? Je to v pouzitelnom puzdre,
vyzera, ze je to kompletny system, ale celkom ma desi to mnozstvo
registrov. Este som si nestihol detailne precitat datasheet, zatial
neviem do akej miery je to autonomne bez pouzitia mikrokontrolera. To by
bol optimalny pripad, maximalne naprogramovat raz a potom uz nechytat.

Hladam nejaku inspiraciu ako na to :-)

b.