Re: OT: Zabezpečení chalupy.

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Říjen 17 18:56:40 CEST 2021

Zdravim,
dulezite je zabezpecit vsechny mistnosti, dvere okna. Na chate musi byt
dualni cidla PIR+MW k omezeni falesnych alarmu.
Prodavaji se profi komponenty pak to vyjde na 20 - 30 tisic.
Nebo koupit levne neznackove sady nekolik cidel + GSM modem za par
tisic. U tech je problem ze GSM modem je soucasti klavesnice, takze se
neda ukryt aby ho zlodej nemohl znicit.

Sirena uvnitr s dobou sepnuti par minut, ta venkovni akorat nastve sousedy.

Michal Gregor