problém s uploadem do ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Říjen 17 13:41:50 CEST 2021

Zdravím,

potřeboval jsem udělat "šup šup" projekt a jak to tak bývá, zasekl jsem
jsem na věci se kterou jsem absolutně nepočítal:

Nejsem schopen nahrát projekt do ESP8266 (Wemos D1 mini, s ch341-uart).

Zkoušel jsem několik modulů (i nové, i již použité a vyzkoušené), všude
dostávám chybu:

esptool.py v2.8
Serial port /dev/ttyUSB0
Connecting........_____....._____....._____....._____....._____....._____....._____
A fatal error occurred: Failed to connect to Espressif device: Timed out
waiting for packet header

esptool jsem zkoušel i v3.0

Esptool je z balíku PlatformIO (Atom),  zkoušel jsem smazat celý adresář
.platformio a nechat ho znovu vytvořit. Stále stejné.

Při pokusu o nahrátí vidím blikat BUILTIN_LED jak o duši a nic. Moduly
samotné normálně komunikují, tam kde je nahrátý nějaký projekt, tak
vidím normální komunikaci po seriovém portu.

USB kabel jsem samozřejmě zkoušel i jiný.  ESP32 nahraju bez problémů.

Netuší někdo na co se podívat?  Tak 3 týdny zpět jsem to nahrával úplně
normálně, moduly jsou jen na kabelu, takže chyba v dalším zapojení být
nemůže.

Díky

Petr