Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 15 19:45:30 CEST 2021

Zdravim,

pripomelo mi: to jsem tak kdysi pracoval v CSAD a tam jsem zaslech termin 'kabelova posta'.
A ze je rychla a spolehliva.
Nevedewl jsem wocogo - jsem si predstavoval snad neco jako podmorsky telegraf ... nebo co.
Az mi jednou ukazali klasicke karovane kabely, at to zavezu na autobusove nadrazi a dam ridici autobusu.
Okamzite jsem pochopil o jaky hi-tech technologii se jedna

:-D

  Sam