RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Neděle Říjen 17 09:57:11 CEST 2021

Padlo tady, že Zásilkovna kašle na reklamace. Musím se jich trochu zastat. Zásilkovnu využívám (ale není to příliš velký počet položek) a mám v dochůzkové vzdálenosti dvě pobočky. Před nedávnem nově naistalovali box, který mám dokonce v dohledové vzdálenosti. Při první příležitosti jsem se rozhodl to vyzkoušet. Jenže jsem netušil, že k vyzvednutí z boxu je potřeba chytrý telefon který nemám a mít nechci. Stačil jeden telefonát z blbého telefonu a druhý den už to bylo tam, kde jsem si to domluvil.
Král