Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 19:18:52 CEST 2021

Pracoval jsem pár let na Masaryčce a drážní pošta super. Jak jinak se
posílala živá zvířata ?
Dokonce po mne jeden zákazník vytrvale požadoval poslat hardware přes
tuto poštu.
Jednou jsem potřeboval poslat nějaké desky, nikoliv hudební ale na
výcvik fládrování do Liberce.
Tak to dal táta na Masaryčce fírovi a já si to od něho v Liberci
převzal. Tady šlo o rychlost.
No a tak jsem se těšil na jednu novou videostřižnu že mi ji kamarád z
USA ambasády poslal
tzv. kapitánskou poštou.
Jindra Polívka