RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 15 18:20:44 CEST 2021

Přemýšlím, jestli by to bylo možné dnes. Váží se dnes balík před nalepením štítku nebo až po?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Friday, October 15, 2021 4:37 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Váhám, jestli se podělit o zážitek starý asi 50 let. Ale když je ten pátek a dnes už je možné se tomu smát. Potřeboval jsem poslat kufr, který byl přesně na tehdejším váhovém limitu. Vše bylo OK až do okamžiku, kdy po nalepení všech štítků ukázala váha kousek přes. V tu chvíli zaměstnanec ztratil úsměv, zas všechny lístky odlepil a že to tedy pošta nezajistí. Naštěstí to byla pobočka na nádraží, tak jsem to poslal vlakem jako spěšninu.
Král