RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Říjen 15 17:48:06 CEST 2021

Troška novějšího, než před 50 lety - v Olomouci v centru funguje doručování balíků Českou poštou výborně - volají, i když na balíku není telefon, prostě si ho už uložili. Z dopisy je to úplně něco jiného, oznámení se nekoná, a když se zpožděním několika dnů. A doručování úředních dopisů dle správního řádu, tak o tom si mohu nechat spíš zdát - za poslední rok úspěšnost okolo 10%. A to to před dvěma lety fungovalo taky dobře, bohužel došlo ke změně personálu, kdy ti co svou práci uměli už u pošty nejsou.
Nejlepší ovšem bylo, když v jednom dnu dorazily 3 doporučené zásilky - krabička a dva dopisy, a krabička s jedním dopisem skončila na jedné poště a druhý dopis na jiné. Předpokládám, že to je abych měl víc pohybu, což potřebuju.
Takže vše je o lidech.
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Friday, October 15, 2021 4:37 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Váhám, jestli se podělit o zážitek starý asi 50 let. Ale když je ten pátek a dnes už je možné se tomu smát. Potřeboval jsem poslat kufr, který byl přesně na tehdejším váhovém limitu. Vše bylo OK až do okamžiku, kdy po nalepení všech štítků ukázala váha kousek přes. V tu chvíli zaměstnanec ztratil úsměv, zas všechny lístky odlepil a že to tedy pošta nezajistí. Naštěstí to byla pobočka na nádraží, tak jsem to poslal vlakem jako spěšninu.
Král