Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 15 12:07:02 CEST 2021

Dobirkovy vykuk si to rozmysli a neprevezme. Takze mate ~150-200kc
fprdeli, 14 dni zbozi fprdeli a jste nasranej (jeste navic je s dobirkou
vic vyplnovani nez s normalnim balikem a ceka se na penize dyl).
Resim to tak, ze pod 2000 posilam jen proti platbe predem a nad si
necham poslat 200-500kc nevratnou zalohu a poslu na zbytek castky
dobirku. (nejsem podnikatel, ale takto jsem poslal vyssi desitky az
nizsi stovky baliku)
J.