Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 12:07:43 CEST 2021

Už první jednání bylo velmi podivné. Pán s titulem PhDr, pak že je
hospodský,
pak že se vyzná v PC, to by nevadilo. I když doktor filosofie a
hospodský, zarazilo mne to.
Poslal jsem vše přezkoušené.
První že je špatný zdroj, tak jsem mu poslal nový, pak že je PC Zotac
špatný,
tak jsem mu poslal jiný, nic nemusel posílat zpátky.
No a pak jsem přišel na to, že pán při hospodě dělá takový malý PC servis.
Celé to jednání bylo od počátku podivné a když máte třicet let zkušeností
tak už i podvědomě vycítíte že může být problém.
J. Polívka