Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 15 11:39:58 CEST 2021

:-)
A co že dělají takoví dobírkoví vykukové?

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: J. Polívka <jpolivka na volny.cz>
"používám ČP od 90 roku, tehdy většinou na dobírku. Stála 12,50 Kč. Nikdy
mi pošta nic neztratila.
Balíků jsem rozesílal stovky.
Jednou jsem měl druhý den peníze doma a to až někde z Moravy ale
manželka příjemce balíku
pracovala tuším na poště.
Jednou omylem dostal někdo z Ostravy balík s DVD přehrávačem a byly mu
vyplaceny i peníze.
Pošta se k tomu obrátila čelem a i když to nějaký čas trvalo tak peníze
vydobyla.
Tehdy se ještě vyplňovala šílená poukázka a každá adresa tuším pětkrát.
Měl jsem na to tenkráte sw asi v T602 nebo vlastní v Turbo Basicu od
ZO602 :-) příručku mám ještě doma.
Balíky se musely balit a zajistit provázkem. Dražší balíky se musely
plombovat. A přísně se to konrolovalo.
Prodával jsem i videostřižny a TV karty a jednou mi volá člověk a povídá
beru tu DV500
nadiktujte mi číslo účtu a já vám hned pošlu peníze. Říkám ale to je za
10 tis.
To je vpořádku, vidím že máte číslo 602.... a to jsou slušní
podnikatelé, takový mne ještě nepodrazil.
I taková doba byla v počátcích bankovních účtů pro běžné lidi. Ale to já
jen tak pro usmání.
Na dobírku jsem poslal za poslední 3 roky jednou a ještě byl pán pěkný
vykuk.
Tak už raději ne. Je jiná doba.
Hezký den,
Jindra Polívka