Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 11:33:35 CEST 2021

Zdravím,
používám ČP od 90 roku, tehdy většinou na dobírku. Stála 12,50 Kč. Nikdy
mi pošta nic neztratila.
Balíků jsem rozesílal stovky.
Jednou jsem měl druhý den peníze doma a to až někde z Moravy ale
manželka příjemce balíku
pracovala tuším na poště.
Jednou omylem dostal někdo z Ostravy balík s DVD přehrávačem a byly mu
vyplaceny i peníze.
Pošta se k tomu obrátila čelem a i když to nějaký čas trvalo tak peníze
vydobyla.
Tehdy se ještě vyplňovala šílená poukázka a každá adresa tuším pětkrát.
Měl jsem na to tenkráte sw asi v T602 nebo vlastní v Turbo Basicu od
ZO602 :-) příručku mám ještě doma.
Balíky se musely balit a zajistit provázkem. Dražší balíky se musely
plombovat. A přísně se to konrolovalo.
Prodával jsem i videostřižny a TV karty a jednou mi volá člověk a povídá
beru tu DV500
nadiktujte mi číslo účtu a já vám hned pošlu peníze. Říkám ale to je za
10 tis.
To je vpořádku, vidím že máte číslo 602.... a to jsou slušní
podnikatelé, takový mne ještě nepodrazil.
I taková doba byla v počátcích bankovních účtů pro běžné lidi. Ale to já
jen tak pro usmání.
Na dobírku jsem poslal za poslední 3 roky jednou a ještě byl pán pěkný
vykuk.
Tak už raději ne. Je jiná doba.
Hezký den,
Jindra Polívka