Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 15 10:52:56 CEST 2021

Zdravim, ja si vubec nemyslim, ze je vsechno u CP ruzove a vse funguje
na jednicku ani treba na dvojku. Nicmene take si myslim, ze se nektere
veci zlepsily.

Spis jde o to, ze CP je aktualne jedinou servisni organizaci statu s
celostatni pusobnosti a s cim si stat nevi rady soupne poste, protoze
posta nemuze rict ne. Je hromada veci, ktere delat nechceme, nebo bysme
delali jinak, ale nesmime a navic nam je ani stat neplati. Viz napr.
tzv. univerzalni sluzba.

Je, ale blahove si myslet...jsem o tom za 30 let u CP naprosto
presvedcen, ze prevodem do soukromych rukou by se neco zmenilo (mysleno
k lepsimu). Nemam totiz pocit, ze privatni sektor by provozoval nejake
sluzby se ztratou...bud by je zrusil a nebo by se nechal dotovat
statem...a ten by se zrejme nenechal balamutit statem, ze treba uz
pristi rok zaplati.

Proto me mrzi, ze lidi nadavaji na postu a nemaji naprosto nejmensi
tuseni jak to cele funguje. No uvidime "cervenej svetr" nas tesne
nestihnul rozdat (o prodej by fakt neslo), ale Stanjura to zrejme stihne.

RV