OT maly mikrotik s externi antenou

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Čtvrtek Říjen 14 22:19:41 CEST 2021

Je to venku, v centru města, v parku.
Mikrotik dělá clienta i AP zároveň.
Internet bere z veřejného hotspotu kde mi město dle MAC adresy dává plnou konektivitu.
Na druhé straně AP dělá wifi pro kamery, které jsou tunelované ke mně domů na server který to video transkoduje a steamuje.

Tzn druhé AP a zeď není problém, jen je slabý signál přímo venku.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirí Nesvacil
Sent: Donnerstag, 14. Oktober 2021 21:54
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT maly mikrotik s externi antenou

Zapojte další mikrotik za a dejte ho do místnosti, kde jste. Wifi prostě nepřejde přes zdi nebo jen minimálně, jedna zeď třeba ještě jde, ale dvě už ne.

Taky nepíšte, kde to máte, jesti v paneláku a svítí/vysílá spoustu lidí různě, tak bych také moc s další anténou moc nepočítal.

Dnes by jste měl jet 802.11ac jestli máte takto pc,.., tak potřebujete i AP. Pokud tak pojedete, tak přenesete daleko více za kratší čas tj. je to daleko průchodnější. Pro pár lidí v blízkosti 802.11n taky nejspíš pojedete.

Proto dejte další mikrotik... .

Jirka