OT maly mikrotik s externi antenou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Říjen 14 21:53:53 CEST 2021

Zapojte další mikrotik za a dejte ho do místnosti, kde jste. Wifi prostě
nepřejde přes zdi nebo jen minimálně, jedna zeď třeba ještě jde, ale dvě
už ne.

Taky nepíšte, kde to máte, jesti v paneláku a svítí/vysílá spoustu lidí
různě, tak bych také moc s další anténou moc nepočítal.

Dnes by jste měl jet 802.11ac jestli máte takto pc,.., tak potřebujete i
AP. Pokud tak pojedete, tak přenesete daleko více za kratší čas tj. je
to daleko průchodnější. Pro pár lidí v blízkosti 802.11n taky nejspíš
pojedete.

Proto dejte další mikrotik... .

Jirka