OT maly mikrotik s externi antenou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Říjen 14 22:37:43 CEST 2021

Pokud dáte všesměrovou anténu a je zde hodně dalších AP v parku, tak
budete také přijímat vše možné a moc si nepomůžete. Potřebujete směrovou
věc. Pokud je tam více lidí na tom AP, tak se potřebujete více podělit
tj. více celkově přenést, k tomu je právě ta ax norma. Pokud ten kdo
vysílá podporuje ac normu, tak si vyberte nějaký směrový mikrotik s ac
normou

MikroTik RouterBOARD RBLHGG-5acD, LHG 5 ac, ROS L3, 802.11a/n/ac, 5GHz |
ABCTECH - výpočetní technika a elektronika
<https://www.abctech.cz/mikrotik-routerboard-rblhgg-5acd-lhg-5-ac-ros-l3-802-11a-n-ac-5ghz_d35924.html>

Dnes to je asi minimum. Na příjem do 802.11n bych asi nehledal zařízení.
Většinou se taky dnes jede venku na 60G.

Na 5g/2.4g se dnes nedává zařízení s externí anténou. Ty antény dnes
jsou hor.i vert. polarizaci, pokud tam není další konektor, tak má méně
šumu.

Jirka