Re: Pošta v pomalém režimu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 14 13:12:27 CEST 2021

Proč někomu psát? Velmi často máš stejný produkt jako free shipping a
nebo rozdělený na cenu zboží a cenu poštovného. Součet je většinou velmi
podobná částka (pro nejlevnější poštovné).

Mimochodem - ten Ondrův pošťák, to je nějaký prudký intelektuál ne?
Celkem to vyjadřuje myšlení a inteligenci pošty, ale je to smutné.
Copak on jim nikdo není schopen prozradit, co se schovává za slovem
"free shipping"?