Re: Pošta v pomalém režimu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 14 14:02:04 CEST 2021

Minulý týden jsem zrovna objednával sadu trubiček s různými plyny na
ukazování barev výbojů, asi 70 USD, několik prodejců na Ali, několik na
Ebay, všichni free shipping. Jiné možnosti byly jen s menšími sadami, nebo
jednotlivě. Jenže to bych původní sadu poskládal o hodně dráž. A zrovna u
těch hraček na fyzikální kroužek je takových "free only" věcí víc.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
"Proč někomu psát? Velmi často máš stejný produkt jako free shipping a
nebo rozdělený na cenu zboží a cenu poštovného. Součet je většinou velmi
podobná částka (pro nejlevnější poštovné).

Mimochodem - ten Ondrův pošťák, to je nějaký prudký intelektuál ne?
Celkem to vyjadřuje myšlení a inteligenci pošty, ale je to smutné.
Copak on jim nikdo není schopen prozradit, co se schovává za slovem
"free shipping"?

8500420477F

"