Re: Pošta v pomalém režimu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 14 11:06:31 CEST 2021

Tohle by mě zajímalo, taky kvůli předejití doúčtování virtuálního poštovného
celníkama:

Zkoušel tu někdo psát prodejcům na Ali, nebo Ebay, že by místo free shipping
chtěl cenu přerozdělit, aby třeba 30% bylo deklarováno jako poštovné?

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>
"Pošta je v .... režimu. Včera mi doručoval pošťák balíčk z Číny a když
jsem se ho ptal na další balíček, tak mi řekl, že mám být rád, že dovezl
jeden. Že to mají dávat normálně na poštu a nevozit, že když je to
zdarma z Číny, prý z toho pošta nic nemá a tak se nebudou snažit.
Můj balík ale měl 14$ poštovné, tak asi  prošel.

Oja

8500420477F

"