Re: Pošta v pomalém režimu

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Říjen 14 10:56:56 CEST 2021

Pošta je v .... režimu. Včera mi doručoval pošťák balíčk z Číny a když
jsem se ho ptal na další balíček, tak mi řekl, že mám být rád, že dovezl
jeden. Že to mají dávat normálně na poštu a nevozit, že když je to
zdarma z Číny, prý z toho pošta nic nemá a tak se nebudou snažit.
Můj balík ale měl 14$ poštovné, tak asi  prošel.

Oja