Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Říjen 13 20:08:16 CEST 2021

Děkuji, to jsou ty správné odkazy. Ukázalo mi to pak stránku, kde ale
píšou že si pak celní řízení děláme sami. No to je už asi lepší to
koupit s daní a pak si k tomu stáhnout i tu fakturu, kde je VAT vyčíslená.

Please be informed that AliExpress is not involved in the customs
clearance operations for business purchases and you may contact the
seller to confirm logistics and customs related aspects depending on
your situation.

JL.