Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Juro odpudzovace na gmail.com
Středa Říjen 13 19:24:23 CEST 2021

Pekný deň prajem

Ani to na Ali https://s.click.aliexpress.com/e/_A54o5X
nenájdete....
Už  som im písal asi 4x, stále to len zaevidujú, že chápu, ale dph tam
stále vidno.
A mám pre Vás potešujúce info. Ak objednávate od sumy cca 190,-USD tak
Vám DPH automaticky odráta a tovar príde niekde z Maďarska...
Ak im chcete písať OnLine
https://s.click.aliexpress.com/e/_A2kgRx  - OnLine človek
zadajte že ste firma, vtedy sa Vám niekto ozve OnLine. Ale nepomôže to
-)
Juro