Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Středa Říjen 13 22:48:38 CEST 2021

To s vyčíslením DPH ti je k ničemu, tu daň ti nikdo nevrátí. Sice půjde do nákladů,
ale nemůže být použitá do výkazů DPH jako kdyby se to koupilo v ČR. Jak to jde z
ciziny, ať už z daleka nebo zevnitř EU, nemůžeš po Českém státu chtít DPH vrátit.
Musel bys získat fakturu, kde dodavatel je registrovaný jako plátce DPH v ČR.

D.O.