Re: OT Topný faktor klimatizace vs výška

jurp jurp na volny.cz
Úterý Říjen 12 12:21:26 CEST 2021

Ale praskly deskac je chyba konstrukce hydroboxu/hydrauliky+regulace.
Musi mi prece cirkulovat voda, nemuzu teplo tahat z max. 5l vody.
Tuhle chybu pokud si pamatuji meli napr. u 1.generace Coolwexu,
pustili odtavani, ale nepustili obehovku.

JURP