Re: OT Topný faktor klimatizace vs výška

jurp jurp na volny.cz
Úterý Říjen 12 10:49:29 CEST 2021

Tady by to chtelo radu nekoho kdo provozuje vice ruznych jednotek.

Ne zcela spatne jsou treba Samsungy.
Na topeni ale treba uvadeji vetsi rozsah venkovnich teplot Sinclairy-
az-25stC, ale pouze rada Terrel. Ja nevim, predchozi Sinclairy se mi
zdaly vice hlucne.
Nevim co poradit vice.

Jen pripomenu, chcete multisplit, tak bacha na typ chladiva a velikost.
U multisplitu klidne nasbirate 2.5kg chladiva jako nic. A pokud
to bude napr. v R410, tak od 2.4kg je jiz povinna evidencni kniha a
kontrola tesnosti 1*rok.

JURP