chipy nejsou

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Říjen 11 13:20:53 CEST 2021

Na lince nepracuji, zato ke me a mym kolegum padaji mimo jineho nas...ne
pozadavky od zakazniku kterym nebylo mozne dodat (treba proto ze sve
bookingy po prichodu covidu promprtne stornovaly, zatimco jini vyrobci si je
promptne alokovali a ted se dotycni divi ze jim to co nechteli nejsme
schopni za mesic dodat). Eventualne k nam padaji pozadavky na zpusob jak
nektere veci zrychlit aby sla vyroba lepe a radostneji, pripadne zoufale
dotazy zda je XXX vhodna nahrada YYY. V tomto kontextu jsou pak nevinne
vtipky tohoto typu ponekud vybusne, zejmena kdyz jsou soucasti bezneho
prispevku. V textu mailu se blbe odlisuje co je vazne mineno a co je vtipek.

Na sampanske neni cas ani nalada. Sice mame stejne jako vsichni vyprodano na
rok dopredu ale vydelavat na nedostatku zvednutim ceny na x-jnasobek jaksi
neni politikou slusneho vyrobce .... to ze se G0 na trhu objevuji za nabidky
typu $5 za kus je dilo prekupniku co skupuji od distributoru dodavky a pak
je s radovou prirazkou strili dal.

Mimochodem to masivni ruseni bookingu na dnes uz relativne "archaickych"
technologiich 0.1um a starsich jaksi vedlo k tomu ze velke foundries cast
linek sesrotovaly, resp. pretransformovaly na jemnejsi a perspektivnejsi
technologie a opet stavet "vykopavky" nikdo nehodla. To je cast pozadi toho
cemu nekteri rikaji "preskupeni vyroby do jinych segmentu".

Prechod na "osmijadro intelovskeho typu" pro rizeni dveri auta je ponekud
prehnane, ale nejaky ten skok o par technologickych generaci dopredu holt
bude nutny.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------