chipy nejsou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 10 16:57:38 CEST 2021

Pane jo.
Vás se teda evidentně můj nevinný vtípek asi hodně dotkl.

Nicméně kdybych to vzal do důsledku, jako že to bylo myšleno
vážně (což samozřejmě nebylo): tak zrovna Vy ale asi napracujete
zrovna na lince, která ty chipy fyzicky vyrábí, ne? Nebo ano?

A to Vaše pobouření nechápu ještě z jiného důvodu. Pokud je
něčeho nedostatek, tak cena letí nahoru. Platí to i zde.
Takže pokud linky jedou se stejným výkonem jako dřív, ale za
vyprodukované zboží dostane výrobce vyšší cenu, tak by se měl
spíš koupat v šampaňském než byt nerudný.

PL