chipy nejsou

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 10 07:04:16 CEST 2021

Hmmm že jsem si u nás tě dlouhé dovolené nějak nevsimnul... někdy je lepsi
nechat si takové kecy pro sebe.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 10. 2021 18:34:46
Předmět: Re: chipy nejsou
"To ale bourá ty řeči chipařů, že chipy do aut nejsou, protože jsou moc
hrubé.
Procesor pro RPi rozhodně není žádná zemědělská rozlišovačka. Ale zase to
není ten úplně nejvyšší level, kterým se dělají chipy pro mobily a jiné
hi-tech věci.

Takže prostě není nic - ani jednoduché chipy do aut, ani střední (různé
malé ARMy atd.),
ani nejvyšší (hi-end ARMy do mobilů a jiné vyspělé elektroniky).

Takže ty řeči o přeskupení výroby do jiných segmentů jsou jen kecy.
Asi si prostě udělali dlouhou dovolenou.

PL