DMA u PIC18FxxKxx

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Říjen 9 09:54:40 CEST 2021

Tak jsem to asi prostouchnul...nicmene ten MPLAB X a hlavne MCC je
takove nejake divne...zda se mi ze si to zije vlastnim zivotem.

Nicmene DMA je docela proste zarizeni, ale je to opravdu docela fajn
vecicka...v podstate je to opravdu jen kopirovaci sluzba, ktera umi z
urciteho prostoru (SFR/GPR) prenest x bajtu nekam jinam a odpaluje se to
volitelne triggrem.

Ma to ovsem takove konotace, ze je treba u prevodu ADC z vice vstupnich
kanalu to ADC konfigurovat....na coz jsou ruzne techniky podle toho
kolik je k dispozici DMA kanalu. V pripade dvou je nutne jeden kanal
nechat na transport vysledku a druhy, ktery bude z nejake konfiguracni
pameti prepisovat nastaveni registru ADC, aby se zajistilo snimani z
ruznych vstupnich kanalu. Mezitim je treba si ty vysledky nejak
odebirat. Nejak si to zatim teda v hlave nemumim porovnat jak to pouzit
v pripade, ze bych chtel cist plynule 4 ad kanaly.

Tak aspon ze mi to cte oba regisry ADRESH a ADRESL....stahoval jsem z
maxima trimr pripojeny na AN0 - je to 12b prevodnik.

hodnota: 15 , 255
hodnota: 15 , 255
hodnota: 15 , 255
hodnota: 15 , 237