DMA u PIC18FxxKxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 7 16:44:32 CEST 2021

[preposielam]

Ahoj,

to co som mohol urobit, som urobil a to je, ze som otvoril dva
datasheety jeden od 18f47k42 a druhy od 18f16q41. V tom prvom je
tabulka 15-2, kde su hodnoty, ktore treba zapisat do DMAxSIRQ
registra, tam ADIF je. V tom druhom je zase pri DMA nejaka tabulka,
kde je pre ADC size of block implicitne stale 32 bytov. A kedze Vam uz
ten DMA nejako funguje, zacal by som tym, ze si nastavim ADC + DMA a
softwarovo ten ADC odstartujem... DMA od ADC by malo po prevode
preniest data do RAM-ky. Tymto jednoduchym softwarom by som zacal.
Pokial toto nechodi, resp. neda sa naklikat do cisteho projektu v code
configuratore, tak nema zmysel riesit cokolvek dalej. Viacej ku tomu
poradit neviem.

Procesor mam sice snad od nejakeho 2017, ale minuly rok mi naburali
pocitac, ktory som do dnes este nerozchodil, teda je z neho rozbity
crep a ako som nedavno zistil nas kazisvet sesty, hlava pomazana, z
Bozi vule kral, sa mi nabural aj do softwaru v osciloskope, takze
osciloskop je tiez rozbity do nefunkcnosti... A dnes nemam najmensiu
chut tohto nasho kazisveta sesteho z nasho domu financovat zo svojho
dochodku dalej, ten mi uz na podobne ulety nestaci, takze veskere
bastlenie a v ramci neho aj 18f47 je na bode mrazu... No a co sa tyka
tych co s tym skutocne pracuju, tak z konfery sme to akurat my dvaja,
ktori urobili slapanec vedla mainstreamu a nepouzivaju stm32 ci avr...
Takze takto to cele vidim ja.

A.

No o tomhle takhle muzeme debatovat nekolik mailu...snazil jsem se
procist poctive co slo, ale treba DS ma kolem 800 stranek a samozrejme
mohlo mi neco uniknout.

Proto jsem shanel nekoho kdo s tim opravdu pracuje...

RV