chipy nejsou

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 8 15:09:07 CEST 2021

Zdravim,

to byla kdysi obnobna situace, kdy jsme potrebovali opravit EC-1010.
skladem jsme soucatku ('obyc' 4700 !) jsme nemeli, jsme museli objednavat z bulharska.
kdyz jsem videl dodaci lhutu cca 3 mesice a cenu, co byla asi 10x vyssi, nez nase teslacke,
ktere meli snad 200m v elektre, tak mne malem omyvali.
akorat sef nechtel slyset nic o tom, ze bychom tam dali neco jineho, nez bylo konstrukcne predepsane.

ale dnes uz (castecne) chapu - jde presne o tu garantovanou spolehlivost v danem zarizeni
(trebaze jsem pocitove vic veri nasim, nez bulharsky, ale kdovi jak by to dopadlo ve spolupraci s dalsimi obvody)

:)

  Sam