chipy nejsou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 8 19:24:30 CEST 2021

Taky jsem pracoval ještě za totáče.
Na všechno bylo třeba zvolit správný postup (ale platí to trochu
modifikovaně furt).

Tedy napsat zlepšovací návrh na náhradu problematicky dostupné a drahé
součástky jinou, s lepšími parametry a dostupnou.
Bude tam vyčíslena konkrétní úspora, takže to nadřízený šéfa rád schválí.
Vy dostanete odměnu, podnik splní kvótu aplikovaných zlepšovacích
návrhů, počítač bude opraven natotata.

Všichni jsou happy. Teda kromě Bulharského výrobce, pošťáků a úředníků,
kteří museli řešit každý zahraniční nákup.

PL