[OT] vyber elektrocentraly

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 7 07:52:05 CEST 2021

Problem neriadenej elektrocentraly je pri skokovom odlahceni - vypnuti
velkej  spotreby.
Napriklad zvaracka a koniec zvarania - okamih zhasnutia obluka.
Skokove odlahcenie vyvola skokovy narast vytupneho napatia z centraly.
Pripojene zariadenia nemusia zvysene napatie prezit (napriklad nepreziju
vstupne obvody invertora zvaracky)

Napriklad v dokumentaciach zvaraciek je zakaz pouzivat zvaracku, napojenu
na elektrocentralu, pod hrozbou straty zaruky zvaracky pri poruche zvaracky.
V dokumentaciach _lepsich_ elektrocentral je napriklad napisane, ze
centrala ma dobru regulaciu a moze byt pouzita aj ako zdroj pre zvaracku.

Dodo

Dňa st 6. 10. 2021, 16:07 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):